2 Ekim 2015 Cuma

Bir ben var, benden başka kimsenin olamayacağı.


Yaşadığımız her şey bizi bu günkü biz yaptı. Ve yaşayacağımız her şey de, gelecekteki bizi yaratacak. İyi, kötü her neyse. 
Bir kız arkadaşım var, ona Karamel diyeyim. Karamel saçlı, tatlı... Dün gece'den sabaha kadar dertleştik. İnsan bazen güçsüz hissettiği zamanlarda, sağlıklı düşünemez çok dramatik davranır ya, o da bu aralar öyle. Benim lise'de ki halim gibi. O yaşlarıma benzettim onu. Ben de çok "buraya kadar!" demişimdir. Ama yanlış...
Bazen zor olanı yapmak gerekir: kafanın içindeki o kaoslara rağmen devam etmek...


Unutmasan bile hatırlamamak... Bunlardan konuştuk, ben konuştum o dinledi. O konuştu, ben dinledim. İkimizde biliyoruz unutmanın kolay olmadığını. Ama en azından hatırlamamak. Aşama aşamadır hatırlamamak. Sen üstüne gidersen, aklına daha da kazınır, karşına çıkar. Fakat her şey geçer gider aynaya baktığında gördüğün şeye inanamazsın."Ben bu değilim" desen bile, iş işten geçmiştir. Hayat, zaman, duran bir şey değil. "Siz beni bir bekleyin ben olduğum yerde kalayım, arkanızdan gelirim" diyemezsin. Keşke dense fakat tabiatta yok. Kural bu: Sen hayatı bırakırsan, o elinden tutmaz! Hayat mı zalimdir, insanlar mı, bunu da çok tartışmak gerekir. İnsani tüm duyguların arasında her zaman yapman gerekenler vardır. Ayağın takılır düşersin fakat ayağa kalkıp daha güçlü yürürsün. Yürümelisin. Koşmalısın.... Acı çek, gerekirse isyan et ama tamam öyleyse de ve devam et. Çünkü olduğun yerde kaldığında her zaman düştüğünü göreceksin. Bunu gençken anlayamaz insan, bilirim. Ben de gencim fakat yaşıtlarım gibi anlık değilim. Sanırım insan tek başına yaşadığında kendi hayatını kendi kurma olayını daha net anlıyor. Çünkü biliyorsun ki neye bağlı olursan ol, bu hayatta teksin. Yalnzız demiyorum. Fakat yalnız kalmayacağımızın garantisi hiç bir zaman yok. Bir gün en çıkmazda olduğumuzda, insanların "toparlan" demesinden başka yapabileceği şeylerin olmadığının garantisi yok. Genelde de böyle zaten. Sana destek olurlar, güç verirler ve o güçle bir şeyler yapmak/yapmamak senin elindedir. Senin yerine kimse bir şey yapamaz. İstemek, azim etmek, başarmak bunlar kişiye somut şeylerdir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder