28 Temmuz 2012 Cumartesi

Cem Yılmaz izledikten sonra uyunur mu?



Uyunuyor muş! Her şey Perşembe gecesi S'nin bana "Hadi ya Cem Yılmaz izleyelim" demesiyle başladı. -Aman sanki çok trajedik bir olay anlatıyorum- Neyse, tamam dedim bende izlemeye başladık. Abi başlarda "ee bu mu komik?" modundayız, sonra "Allah cezanı sus, gülmekten yarılcam" olduk. Hani öyle bir pisikoloji içine girdik ki, ayaklarımızla resmen yere vuruyoruz gülmekten. Yumruğumu masaya öğle bir vuruyorum ki, o yumruk hiç bir aksiyon filminde yoktur.Kırdım masayı, kırdım! Neyse, en azından alt komşu "Tepemize çökseydiniz, ne bu gürültü yahu?" demedi. Anlayacağınız baya komikti.
Mesela havuz problemi. Mesela, şu Onbaşı muhabbeti:

-Havuz problemi kaçta başlıyor hocam?
-Üçte.
-İşte o andan itibaren çocuktan yaz aylarında hiç performans bekleme.Havuz problemi. Ben 26 yasima geldim daha havuzun içine girilipte keyif yapilan bir şey oldugunu yeni ogrendim.Ben onu hep böyle problem çıkaran bir şey sanıyordum. Ya insanın bir havuzla ne problemi olabilir ki? Havuzun ya içine girersin, ya da uzaktan izlersin.Çocuk bütün sene problemleri çözmüş simdi havuza girmiyor.Berkant girsene yavrum.Olmaz,problem çıkabilir.

Ve bunun gibi espirileri var. Ama adam rahat ya. Fazlasıyla hemde. Seyirci resmen "Cem" diye hitap ediyor yani. Sanki askerlik arkadaşın. Ama gayette samimi konuşuyor, bu da seyirciyi çekiyor elbette.
Bizi de çekti ki, bir türlü kopamadık. Yaklaşık beş, altı tane falan stand up izledik ama sonra İnsanlar Ailemine geçiş yaptık. Hayır, o da baya komik. Hele ki Hakkı. 
İzlemeyenlere bu programı kesinlikle öneriyorum. Ali Sunal sunumu ve önderliğinde bir grup oyuncu skeç canlandırıyorlar. Aynı BKM gibi. 
Neyse.

S ve ben tüm bunları bir geceye sığdırdık. Gerçi tüm bunları canlı olarak izlemek vardı. Ahh... ahhh!
Gelelim başlığı açıklayan olaylar bütününe: Uyudu! Valla ha da, billaha da Cem Yılmaz izledikten 
sonra S uyudu. Gerçi dürtükledim uyan falan diye ama kız bana mısın demedi. Sonra bende Sevil Atasoy'un çıkardığı KUSURSUZ CİNAYET YOKTUR adlı kitabı okudum. Abi saat 05:00 suları ve ben vahşice işlenmiş cinayetleri okuyorum. Bana bir alkış lütfen. Böyle g*t görülmedi.
Neyse sonra yattım. Ama öyle böyle değil... yatarken dua falan etmeyi bile düşündüm, o derece.
Ve uyandığımda her şey bitmiş, S gitmiş ve saat akşam üzerinin 5'i olmuştu lanet olsun ki.

Kazıkgibinot: Adam çok iyi tespitler yapıyor yahu. Bak mesela bu video, ki başka videolar da fazlasıyla örnektir. Merak edenlere buradan bir video göndermesi. İyi izlemeler, bol yarılmalar.



Bence ki, bu bölgeden ayrılma diye. Bence yakışıklısın, kamuya açılma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder